Основні риси супрематизму:
-
геометризм, не пов’язаний із зображенням конкретних речей (безпредметність);
-
в основу композиції майже завжди покладено квадрат чи прямокутник;
-
допускаються коло та пряма лінія, інколи (як експеримент) трикутник чи еліпсоїд;
-
площинність, відсутність об’єму, просторової перспективи, сюжету у традиційному розумінні (ця риса стосується тільки живопису);
-
асиметричність (яка, однак, може врівноважуватись);
-
основні кольори: чорний, білий, червоний і жовтий.
Поняття естетичності до супрематизму не застосовується, проте, це дуже дискусійна теза. Елементи супрематизму в різних сферах життя можуть слугувати саме естетичній меті (тим паче в кожного – своє розуміння прекрасного).
На сучасному етапі супрематизм досить поширений у дизайні інтер’єру, особливо на Заході:
Художня галерея, Цюрих. Архітектор — Заха Хадід
В архітектурі:
Будівля художнього університету UNARTE, Мексика
Міністерство автомобільних доріг Грузинської РСР у Тбілісі
У дизайні одягу:
Колекція: весна-літо 2013
У дизайні меблів:
Журнальний столик
У фотографії:
Фотограф: Франциско Інфанте
З особистого досвіду:
Супрематична лавочка, парк Шевченка
Школа № 252
Чайний сервіз. Вочевидь, кількість випитого чаю з супрематичної чашки суттєво вплинула на мистецькі зацікавлення
Замість висновків: визначальні фактори супрематизму — геометрична форма та колір. Різні види мистецтва запозичують елементи супрематизму з живопису, переосмислюють їх, доповнюють, таким чином розвиваючи цей напрям.